donderdag 6 maart 2014

Fijne app: Klepper




Inmiddels mag het duidelijk zijn, ik houd van leuke post.

Degene die mij kennen weten dat mijn telefoon bijna vergroeid is met mijn arm.. dus deze app die van je (mobiele) foto's een superleuke polaroid maakt en verstuurd is favoriet bij mij!


Klepper is te downloaden via Google Play of AppStore
Het menu werkt heerlijk simpel, wat het kaartje versturen nog makkelijker maakt.
Je kan via de app zelf geen filtertjes of frames toevoegen dus de foto moet je zelf nog bewerken met bijvoorbeeld instagram.

Vriend en ik kennen elkaar deze maand 2 jaar, perfecte reden voor een speciaal kaartje.

Als je Klepper opent kan je direct beginnen.
Een foto toevoegen kan via je gallerij of als je zeker genoeg bent van je zaak direct via je camera een one snap wonder foto maken.
Na het kiezen van de foto kan je een tekst toevoegen die a la polaroid onder de foto wordt gezet.
Houd er wel rekening mee dat je geen hele verhalen kwijt kan, je hebt max 60 tekens.
Adres toevoegen en klaar
Om de foto te kunnen versturen heb je credits nodig, deze credits kan je opwaarderen via de app (ideal of paypal)
Het enige minpuntje is dat als je 10 credits wil kopen (=dus 10 kaartjes versturen) je omgerekend € 1.99 per stuk betaald.
Wil je eerst 1 kaartje versturen (=dus 1 credit kopen) dan betaal je € 2.79
Beetje ouderwets lijkt mij, maar dat mag de pret niet drukken

De kaartjes worden bezorgd in een mooi, bruin kartonnen flopje. deze kan je tevens gebruiken om de kaart in te bewaren.

Ik verstuur nooit kaartjes naar mijzelf dus kan je (nog) geen eindresultaat laten zien, als deze van mijn vriend binnen is post ik nog een
(met zijn blije gezicht erbij!)

Dikke aanrader dus voor speciale kaartjes!


3 opmerkingen:

  1. Hi Astrid!

    Leuk om te lezen, bedankt! De reden dat wij €2,79 vragen indien er 1 credit besteld wordt, ligt in het feit dat bij €1,- per transactie betalen aan het bedrijf dat dit regelt.

    Groet!

    Merijn
    www.klepperklepper.com

    BeantwoordenVerwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...