vrijdag 21 februari 2014

Vrijdag Fijndag


Aaaaah het is vrijdag
echt de heerlijkste dag van de week

Hij begint als alle anderen, wekker om 06.30. Alles uit bed slepen, wassen, aankleden en de hele rambam.
Maar ik ben vrij, en de blonde wervelwind ook.
Zoonlief Morrison moet wel naar school, en dat is onwijs oneerlijk! Thuis hebben wij weinig onderscheid tussen een 4 en 6 jarige, waarom op school dan wel.
Ik heb hem aangeraden een brief te schrijven naar de minister... dus

Na de rit naar school (in de regen, yak!) nog een verplicht ritje naar de winkel (yak) en dan bij thuiskomst proberen die vibe zo lang mogelijk vast te houden.
Op donderdag is de standaardgedachte 'komt morgen wel, dan ben ik vrij' dus er is zat te doen.
Maar heel langzaam wordt die dag met verplichte zaken een heerlijke chill dag! Zalig!
's Middags zijn de kindjes beide vrij, soms gaan ze spelen maar op regenachtige middagen houden wij er ook van om hele leuke kinderfilms te kijken, lekker gaar op de bank knuffelen en stil zijn. 
Zalig!
Vandaag staat Lepel op de planning 

Nu, na 2 weekenden ziek te zijn geweest heb ik extra zin in het weekend.
Hoe bedenk je het.. alleen in het weekend ziek (yak)
As we speak staat de perculator te pruttelen op het fornuis, ligt de pompoen met aardappeltjes te roosteren in de oven voor een zalig soepie, staat het knutselspul klaar om misbruikte te worden
(by the way, ik heb de pompoenpitten nog, iemand een tip wat ik daarmee kan doen? Knutsels of iets lekkers? Kan dat... lemmeknow)
Heerlijke zaligheid die vrijdag fijndag!

Voor wie wel wat lol kan gebruiken door de regen
zo simpel, zo leuk

fijne dag
X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...